Unique Frenz

Tuesday, August 25, 2009

lawyer JAHAT..lawyer BAIK..

Hari ni aku dikunjungi oleh 2 kontraktor yang berlainan…

Kontraktor pertama diwaktu pagi n kontraktor kedua diwaktu petang…

Kedua2 nyer mempunyai karekter yg berbeza…

Pertama panas baran…kedua happy go lucky…

Pertama,bertindak mengikut rasa hati…kedua bertindak mengikut arahan…

Pertama,berlagak pandai….kedua,buat2 innocent…

Tapi yang membuat aku rasa hot..n terus cool ialah:

Pertama: siap sound…awak lawyer JAHAT..saya nak saman awak

Kedua: awak lawyer yang sangat BAIK..nanti saya akan promote sume client saya suh datang sini…

Ntah pape kang! Erm..macam2 ..banyak orang..banyaklah ragam nyer…

Dan aku hanya akan berkompromi bagi mereka yang senang berkompromomi denganku…ADIL kan !!!

No comments:

citer seangkatan dengannya

Blog Widget by LinkWithin