Unique Frenz

Tuesday, June 2, 2009

sooo hot!!!! wassup???

Today, I,m so hot…not bcoz our air-cond is x functioning..but bcoz of…. “customer to our client”…actually my staff got a phone call from our client..marah-marah..katanya kitaorang xbuat keje… citer nyer cam gini…we have one case..his property is waiting to be auctioned at the land office…but..in the meantime, dia telah dapat settlekan dgn bank …n the bank has given us the instruction through website to withdrawn such auctioned on 25/5 but unfortunately our internet for last week was shutdown….so we do not know their instruction… and as a result the land office has comes out wif Form 16H [informing his land to be auctioned] and the thing dat become worst is…bile form tue telah ditampal dirumahnya…katanya telah menjatuhkan kredibilitynya dan menjatuhkan maruahnya…so dia sound our client..n our client sound us…huhu…so aku terus cal si pengadai ni…explain everything…but he don’t want to hear any explanation..katanya it juz our excuses..dia ingatkan kita saje2 nak reka cerita kaa..apparaaa…then dia kata nak saman malu…so…proceed ler if u dare[dalam hati jer kata gtu]..on phone aku cakap elok2…aku kata…aku kerja ikhlas..xde niat nak malukan orang,nak jatuhkan credibility orang…nak nyusahkan orang…aku kerja mengikut arahan..kalau aku dapat arahan supaya tarik balik…aku tarik balik kes…kalo xde,xkan aku nak memandai-mandai plak kang!!!...dah aku terima instruction lewat..apa aku nak buat..its beyond our control ler…then dia tanya aku lagi “since saya dah dimalukan,so wat your action now”…aku nak kata apa lagi.. “benda dah jadi,kita nak buat camana,kalo dah lama en settle kes ni,xkan jadi camni, so sekarang kita sign boring 16O utk tarik balik lelong je ler,dat it” takkan lah aku nak pi bagi announcement kat kampong dia plak yg mengatakan umah dia xjadi lelong…alaaa..orang lain berlambak jer kes kena lelong ni..xder apa nyer…tapi coz dia ni orang atasan,cam gtu ler lagaknya…lantak ko lah..yang penting…kita bertindak mengikut arahan…hehe…cau cin chao….

No comments:

citer seangkatan dengannya

Blog Widget by LinkWithin