Unique Frenz

Wednesday, June 10, 2009

my husband...adik angkat..kawin

Yesterday adik angkat kpd my hubby kawin…erm…akhirnya…Alhamdulillah…

semoga kekal bahagia selamanya…tp kami xdapat pi coz umah dia nun jauh kat bachok,kelate..
lepas dpt jemputan dia tue (last 3day by phone call) ntah kenapa hati aku berbunga riang…riang sangat2…nape erk???


Maybe dah lama aku ternanti-nanti..bila ler dak ni nak kawin…

alkisahnya dak ni adalah budak sekolej ngan my hubby masa kat UPM dulu…n aku pun selalu gak jumpa dia masa pi sana..kuar pi jalan2 ngan dia..boleh dikatakan aku rapat gak ler ngan budak ni…budak nyer baik…

tapi ntah kenapa sejak first time aku jumpa dia dulu..hati aku xdapat menerima kehadiran dia as “adik angkat” kpd my hubby…

hati aku selalu tertanya2…kenapa perlu ada adik angkat…apa kelebihan/kekurangan kalau xder…muhrim tetap muhrim kan!!...

n jeles aku kat budak ni memang pelik…walaupun my hubby selalu kata yg dia xder paper ngan dak ni…dia anggap as adik jerk coz my hubby xder adik..

tapi aku tetap jeles…jeles yang amat sangat…maybe coz budak tu “comel” pada pandangan mata aku…comel dari aku…n bagi menghilangkan rasa jelesku..even before/after we have been merid…my hubby selalu kata “akulah yang paling comel dihatinya”

tapi hati pompuan lah katakan…tetap terdetik rasa cemburu…betul dak para2 isteri??? Selagi dia xkawin..apa2 pun bleh jadik..

so bila aku dapat tahu dak ni dah nak kawin…hati aku rasa cam berbunga2…hepi semacam…cam orang nak kawin jerk rasanya…

terus aku ajak husband aku pi kuar jalan2…walaupun masa tue dah lewat jam 10 malam…hehe…


wateve pung..aku tetap percaya dat my husband really-really LOVE me…n I feel dat way juz bcoz I also really-really LOVE U my hubby…semoga kita akan kekal bahagia hingga ke Syurga…INSYA ALLAH

No comments:

citer seangkatan dengannya

Blog Widget by LinkWithin