Unique Frenz

Sunday, May 24, 2009

I WIN again...

hari ni ditetapkan keputusan for the Preliminary Objection raised by PL's lawyer for our Bill of Cost aritue...papepun aku xkisah jer..dapat ker idak coz bagi aku sama jerk..dgr sekarang or dgr after full hearing nanti...yg penting aku akan tetap dapat... lambat atau cepat jer...apa2 jelah lawyer tu..itupun nak buat objection...but nevermind ler...for the decision, i was called to be heard in the chamber...masa aku nak masuk bilik utk dengar keputusan tue..sorang interpreter ni siap pesan kat aku yg dia nak tahu gak pasal keputusan tu..so aku bagi sign "ok" jer...then dengan lemah lembutnya puan bagi keputusannya... "OK..Khasiah..u mob utk pihak pl ker" sambil mengangguk aku menjawab sambil berdebar2 tgu keputusan "ya Puan" "so,utk kes ni,PO pl telah ditolak dengan kos didalam kausa...tapi bayaran akan dibuat selepas hearing nanti yea.." sambil tersenyum aku menjawab "baik Puan,saya tak kisah bila bayarannya..yang penting pendengaran tu dapat didengar sekarang"...hehe..puas hati aku...akhirnya berbaloi gak aku cari case banyak2...kuar jer dari bilik tue..terus interpreter tu tanya..so dengan confiden nyer aku menjawab yg PO diaorang ditolak..interpreter tu terus tersenyum... so walaupun kes bicara aku xjalan hari ni,tapi aku pulang dengan perasaan yg memang puas hati :)

No comments:

citer seangkatan dengannya

Blog Widget by LinkWithin